До "
Електронної книги скарг України" написав наш читач Михайло зі Львова, він скаржиться на Волю-Кабель, бо та, навіть отримавши гроші за послугу, вимагає ще гроші.
ОСЬ ЙОГО СКАРГА:
"Прошу Вас розібратися, притягнути до відповідальності та анулювати ліцензію ТОВ «ВОЛЯ-КАБЕЛЬ», яка себе зухвало поводить, вимагає оплачувати суми за послугу, яку не отримав. НЕ факт, що на наступний місяць я буду користуватись їх послугами.
Приходять смс повідомлення про якісь рекомендовані суми оплати за послуги, намагаєшся вияснити, що за суми і чому я маю їх оплачувати, під час підключення ніхто мене не повідомляв - по телефону мені говорять, що я можу не оплачувати, а смс повідомлення і надалі приходять (для чого тоді надсилати).
Інформація на сайті - чітко стоїть, що я маю заборгованість, а я її не маю. Пишеш, звертаєшся, щоб не писали мені суми невідомі, не звертають увагу на скарги і в електронному варіанті у їх представництвах. Все безрезультатно.
Більше, як два роки пишу скарги, але вони не реагують. Нещодавно писав лист на ім’я Жембері Джорджу Ласло, щоб мені не надсилали рекомендовані суми до оплати так, як я не скористався ще послугою, бо не прийшов термін оплати та не закінчився ще попередній місяць, а вони хочуть, щоб я оплачував за наступні. Такі дії мене водять в оману, навіть розраховуючись через Приват банк, я декілька разі чуть не оплатив ту суму, яка вказана, як заборгованість.
Я знаю чітко, скільки я маю оплатити певного числа, а в них чіткої суми немає. Скільки б я не платив, все рівно йде смс про заборгованість, майже кожного дня приходять смс повідомлення. Вже підняли вартість за послугу і надалі продовжується таке знущання. Куди маю звертатись,щоб вони скаменулись. Для чого я маю оплачувати за те, що не отримав, адже директор не оплачує зарплату на перед, а згідно вказаної дати.
Інколи навіть діти дивляться телевізор, а там у весь екран пише, що заборгованість, а заборгованості не має. Телефонуєш знервуєшся, бо дитина кричить, що їй не видно, а вони кажуть, щоб виключити на пульті, виключив, а воно і надалі через пару хвилин з'являється.
Невже не має дій, які б змусили за такі дії компанії брати відповідальність. Тільки оплатив 220 грн 06.11.2017 і залишок на 06.11.2017 11:34 + складає 26 грн. А сьогодні 12.11, знову на увесь екран попередження, щоб я оплатив. Я ж ще не скористався послугою, до 20.11 є ще час.
Перепрошую. Будь ласка допоможіть.
Дякую за розуміння. З повагою, Михайло
[sociallocker id=10854]
Голубка м.М.
Номер договору
2959083
Адреса надання послуг:
вул..Шевченка 334,кВ.6 . м.Львів
0934416072
[/sociallocker]