Надсилайте ваші скарги. Ми опублікували вже понад 4 000 скарг та понад 1000 вирішили! 

Як "Волякабель" знущається над львів'янином

27.11.2017 13:26
1704
 
До "Електронної книги скарг України" написав наш читач Михайло зі Львова, він скаржиться на Волю-Кабель, бо та, навіть отримавши гроші за послугу, вимагає ще гроші. 

ОСЬ ЙОГО СКАРГА:

"Прошу Вас розібратися, притягнути до відповідальності та анулювати ліцензію ТОВ «ВОЛЯ-КАБЕЛЬ», яка себе зухвало поводить, вимагає оплачувати суми за послугу, яку не отримав. НЕ факт, що на наступний місяць я буду користуватись їх послугами. Приходять смс повідомлення про якісь рекомендовані суми оплати за послуги, намагаєшся вияснити, що за суми і чому я маю їх оплачувати, під час підключення ніхто мене не повідомляв - по телефону мені говорять, що я можу не оплачувати, а смс повідомлення і надалі приходять (для чого тоді надсилати). Інформація на сайті - чітко стоїть, що я маю заборгованість, а я її не маю. Пишеш, звертаєшся, щоб  не писали мені суми невідомі, не звертають увагу на скарги і в електронному варіанті у їх представництвах. Все безрезультатно. Більше, як два роки пишу скарги, але вони не реагують. Нещодавно писав лист на ім’я Жембері Джорджу Ласло, щоб мені не надсилали рекомендовані суми до оплати так, як я не скористався ще послугою, бо не прийшов термін оплати та не закінчився ще попередній місяць, а вони хочуть, щоб я оплачував за наступні. Такі дії мене водять в оману, навіть розраховуючись через Приват банк, я декілька разі чуть не оплатив ту суму, яка вказана, як заборгованість. Я знаю чітко, скільки я маю оплатити певного числа, а в них чіткої суми немає. Скільки б я не платив, все рівно йде смс про заборгованість, майже кожного дня приходять смс повідомлення. Вже підняли вартість за послугу і надалі продовжується таке знущання. Куди маю звертатись,щоб вони скаменулись. Для чого я маю оплачувати за те, що не отримав, адже директор  не оплачує зарплату на перед, а згідно вказаної дати. Інколи навіть діти дивляться  телевізор, а там у весь екран пише, що заборгованість, а заборгованості не має. Телефонуєш знервуєшся, бо дитина кричить, що їй не видно, а вони кажуть, щоб виключити на пульті, виключив, а воно і надалі через пару хвилин з'являється. Невже не має дій, які б змусили за такі дії компанії брати відповідальність. Тільки оплатив 220 грн 06.11.2017 і залишок на 06.11.2017 11:34 + складає 26 грн. А сьогодні 12.11, знову на увесь екран попередження, щоб я оплатив. Я ж ще не скористався послугою, до 20.11 є ще час. Перепрошую. Будь ласка допоможіть. Дякую за розуміння. З повагою, Михайло   [sociallocker id=10854] Голубка м.М. Номер договору 2959083 Адреса надання послуг: вул..Шевченка 334,кВ.6 . м.Львів 0934416072 [/sociallocker]    
Поділитись:
Останні скарги
На що скаржаться українці і яке найкриміногенніше місто? Звіт нашого порталу
Аферистка-роботодавець купається в чужих грошах: відправляє українців до Німеччини та кидає
Лісничі вбили рідкісну тварину, а їх начальника Зеленський визнав "Заслуженим лісником України"
Роботодавець-шахрай обдурює українців у Берліні: гроші взагалі не віддає, а робочі голодують
Власниця агенства з працевлаштування відправляє українців не на роботу, а в рабство
"Обігнали Трампа": зарплати українських чиновників перевищили доходи президента США
Трудове рабство: українці працювали на заводі в Чехії безкоштовно. Грошей так і не дочекались
Міністерство освіти хоче ввести дистанційне навчання на постійну основу. Батьки шоковані
"Зупиніть свавілля поліції!": українці скаржаться на протиправні дії правоохоронців
"За 3 місяці "ЗЕленої осені" загинуло більше українських бійців, ніж за весь 2018 рік"
Стрічка