Освітній омбудсмен, який скористався послугами інтернет-магазинів, вирішив залишити негативний відгук та розповів, як популярні компанії обдурюють своїх клієнтів.
Скарга:
"Трошки сумний початок року. Те, що розбив телефон (на фото) - не така страшна біда: дисплей можна замінити. Те, що довго шукали прийнятний варіант робочого ноутбука для племінниці, яка назбирала гроші, а ми трохи додали - ну, буває. А от те, що сталося після цього, справді засмутило.
В перші дні року зіткнувся з низкою неприємних випадків брехні, хамства, неповаги до законів про рекламу та захист прав споживачів. А також, що найнеприємніше, із системними спробами надурити клієнта. Ці неприємні історії описувати довго, просто назву компанії, які показали себе недоброчесними та схильними до обману клієнтів.
- STOREinUA - відмова продати товар за ціною, оголошеною на сайті, що є грубим порушенням законів "Про захист прав споживачів" та "Про рекламу". Причому, прочитавши відгуки про компанію ось тут https://price.ua/firm65157/review.html?order=rating..., зрозумів, що такий обман клієнтів - це принцип їхньої роботи. Плюс (точніше - мінус) абсолютне хамське спілкування з клієнтом, небажання слухати та намагання "заткнути рота". Висновок - обходьте STOREinUA десятою дорогою.
- mobile112_remont - намагання надурити покупця, коли замість вказаної на сайті ціни 549 грн за дисплей до телефона вимагали 670 грн, стверджуючи, що "у нас нет, это у наших партнеров".
СЦ Ай-Яй-Яй. Сеть срочного ремонта обман по кількох позиціях:
- збрехали, що необхідна для заміни деталь є в наявності: коли приїхав до сервісу, виявилося, що немає, змарнували мій час;
- збрехали про ціну ремонту - під час спілкування телефоном назвали 750 грн, на місці вимагали 850;
- обманюють щодо якості ремонту, вимагаючи від покупця сплатити брак їхньої роботи: "Если при ремонте мы повредим дисплей, Вы должны заплатить за его замену".
Вибачте за такий неоптимістичний початок нового року, але що є - то є. Ну й ще одне. Я не знаю, чому так - і чи має це значення у даному випадку, але так склалося, що всі ці недоброчесні компанії принципово ігнорують державну мову - вперто спілкуються російською: навіть тоді, коли я прошу спілкуватися українською. А керівник кол-центру STOREinUA, який представився як Олег, взагалі заявив, що української мови не знає і спілкуватися нею принципово не стане.
А позитив буде обов'язково. Ноутбук знайшли в іншій компанії трошки дорожче, але класний: поїдемо сьогодні забирати. Дисплей для телефону також замовив в іншому місці - і поміняю його сам, не стану переплачувати нездарам, які намагаються мене надурити. Сподіваюся, зніму відео, як це зробити. Тримаймося." - публікує слова Сергія Горбачова "Електронна книга скарг України".