Користувачі неодноразово скаржаться на компанію "Vodafone", та навіть постійні клієнти починають відмовлятись від їх послуг. Одну із таких скарг написала жінка, якій вже увірвався терпець.
Ось її слова:
"Хочу поскаржитись на компанію Водафон за, я би сказала, шахрайські дії щодо списання коштів з рахунку за нездійснені послуги з мого боку (ніби відправлене СМС на номер іншого оператора).
Це унеможливило здійснити розрахунок за місячний пакет послуг. Після перевірки 2 грн. повернули, а зняли 21 грн. за два дні. Що сказати? Я обурена.
У розмові з оператором на прохання сказати мені, куди я можу поскаржитись, внятної відповіді я не почула. Хотілося би продовжити співпрацю з цією компанією, тому що якість зв'язку мене цілком влаштовує.
Але такі дії по відношенню до споживачів неприпустимі. Тим більше, що чула від колег подібні випадки. Якщо хтось з керівництва прочитає це повідомлення, то зрозуміє, чому такі низькі оцінки я поставила за спілкування з операторами.
Вони проблеми не вирішили і просити відповісти цифрами чому так не коректно, там немає такої відповіді. Сподіваюсь, ви все ж таки поліпшите обслуговування своїх клієнтів." - публікує слова Ольги Щербань-Столярової "Електронна книга скарг України".