"Київстар знову почав красти гроші з рахунків! Гроші списуються під приводом надмірного споживання інтернет-трафіку. Аргументи про те, що інтернетом ніхто не користувався, передача данних була виключена, а на рахунку залишалося більше 600 мб. - ігноруються.
Оператор розказує казки про якісь "пріложенія", які використовують інтернет трафік навіть при вимкнутій передачі данних. І це враховуючи те, що в телефоні лише заводські програми і " Мій Київстар" який судячи з усього і краде інтернет-трафік.
Саме цікаве що гроші були списані, а мегабайти за них так і не прийшли! І так трапляється вже третій місяць поспіль. Я дзвонив до оператора ще до того, як це сталося і застерігав, що 2 попередніх місяця в мене зникали гроші з рахунку. Якоїсь внятної відповіді я неотримав.
І через декілька годин взяв телефон, який лежав весь час на поличкі, щоб перевірити стан рахунку. Гроші були вже вкрадені. Я знову позвонив до оператора, який мене почав запевнювати в тому, що я весь цей час сидів в інтернеті, і використав дуже багато мобільного трафіку і саме із-за цього в мене зняли гроші з рахунку.
Далі почалися казки. Таке відчуття, що вони людей взагалі зневажають! Мені нешкода тих грошей, мене обурило таке відношення! Я, як і багато хто, не люблю, коли з мене намагаються зробити дурня! Тим більше, в такий дикий, примітивний спосіб." - публікує слова Олександра Блідних "Електронна книга скарг України".